Szállítási módok

Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, személyesen veheti át, illetve csomag automata. Romlandó termékeket hétfőtől-csütörtök-ig adunk fel postára. Futárszolgálatot abban az esetben válassza, ha csomagérkezési napon át tudja venni a csomagot, és a romlandó élelmiszereket megfelelően tudja kezelni!

Személyes átvétel

Lehetősége van hétfőtől péntekig személyes átvételre a 6087 Dunavecse Erkel u. 10. címen, 9:00-14:30 óra között előzetes egyeztetés után.

A szolgáltató elektronikus visszaigazolásának leírása (ajánlat elfogadása)

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint, adatai helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek a szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint és ez fizetési kötelezettséget von maga után. A vásárlót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a vásárló ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. A vásárlónak bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben a vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni (1.10.d -szerint). Amennyiben a vásárló a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A visszaigazolás tartalmazza a várható feladási határidőt. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő törvény szerint a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. A szolgáltató a rendelést kevesebb, mint 5 munkanap alatt teljesíteni kívánja. Amennyiben ezt a határidőt nem tudja vállalni, feltétlenül jelzi ezt a vásárlónak. A megrendelés teljesített állapota (az összekészített csomagot a futárszolgálatnak/logisztikai partnernek átadtuk) után zárul. Az élő szerződés értelmében a csomagot át kell vennie, utánvét esetén annak ellenértékét ki kell fizetnie. A 14 napos visszaküldési jog is ezután érvényesíthető (a nem gyorsan romlandó termékekre). Ha nem veszi át a csomagot, az szerződésszegésnek minősül, és fizetési meghagyást kezdeményezhetünk.

Termékhiány

Ha valamelyik termék nem áll rendelkezésére és nem beszerezhető, a szolgáltató köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni. Az általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.