Általános Szolgáltatási Feltételek

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Tóth Benjámin Egyéni vállalkozó.

A szolgáltató székhelye: 6087 Dunavecse Mártírok útja 19.

A szolgáltató Telephelye: 6087 Dunavecse Erkel u. 10.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:info@zoldiwebshop.hu

Adószáma:56136474-2-23

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Belügyminisztérium

Telefonszámai:06209626145

Nyilvántartási száma:54762208

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: MikroVPS Kft.

9985 Felsőszölnök Hármashatár út 33.

Adószám: 25189861-2-18

EU adószám: HU25189861

Telefon: +3694200210

E-mail: info@mikrovps.net

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Tóth Benjámin egyéni vállalkozó, (székhely:6087 Dunavecse Mártírok útja 19., adószám:56136474-2-23, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Az Vásárló a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, annak rendelkezéseit elfogadja és magára nézve kötelezőnek elismeri.     

A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

1.1. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az áSZF módosítása.

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www. zoldiwebshop.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme.

A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Tóth Benjámin– egyéni vállalkozó.

1.4. Rendelkezésre állás.

1.5. Adatkezelési szabályok

Az adatvédelmi tájékoztató a zoldiwebshop.hu-n érhető el a módosítás dátumával ellátva.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Weboldalon elérhető szolgáltatás tárgya, hogy a Vásárló részére a Szolgáltató ajánlatait bemutassa és a Vásárló számára lehetőséget biztosítson a kínálatából rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére.

A www.zoldiwebshop.hu internetes honlapon elérhető friss zöldség és gyümölcs, illetve egyéb élelmiszerek és egyéb termékeket csomagküldő-kiskereskedelem (házhozszállítás, vagy személyes átvétel) útján történő megrendelését vállaljuk szolgáltatni belföldön. Magánszemélyek, kisebb konyhák és éttermeknek, valamint cukrász és sütőüzemek részére.

1.6. Vásárlási és átvételi információ

Árak

Az árak forintban értendők.A weboldalon minden rendelhető tétel mellett a vételárak feltüntetésre kerülnek, mely árak az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek árát terheli még a weboldalon feltüntetett kiszállítási díj. Vásárlás feltétele a 2000 ft feletti vásárlás.

Átvételi módok

A megjelenített termékek házhoz szállítással és személyes átvétellel rendelhetőek meg.

1.7. Termékinformáció

Webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A megvásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a használatukra vonatkozó esetleges utasításokat az egyes konkrét árucikk információs oldalán tüntetjük fel, az egyes termékhez külön és részletes, papíralapú írásbeli használati utasítást nem mellékelünk.

A termékek mellett látható fotó többnyire a tényleges terméket megközelítő, de nem a kiszállítandó árút jeleníti meg.

A zöldség és gyümölcs termékek esetében a zöldség és gyümölcs termékek származási országa, valamint osztályba sorolása a termék címkéjén kerül feltüntetésre. Ez utóbbi termékcsoportok esetében Zöldiwebshop fenntartja magának a jogot, hogy a kiszállításkor átadott termék az adatlapon feltüntetett tájékoztató információktól eltérő tulajdonságú legyen, de csakis a frissebb áru és a tökéletes minőség érdekében, pl.: külföldi helyett magyar terméket ad, vagy 2.osztályú helyett 1. osztályút.

1.8Termék árak módosítása

A jelen weboldalról megrendelhető termékek árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy bármely módosítás a weboldalon való megjelenés időpontjával egyidejűleg, azonnal lép hatályba.A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki a megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza.

Amennyiben az alapanyag ára 20% mérték felett megváltozik, a Szállító fenntartja jelen árajánlatban szereplő vételár módosításának jogát. Ez esetben a szolgáltató a legrövidebb idő alatt tájékoztatja a vevőt. Ez esetben lehetősége van a termék, illetve a rendeléstől való elállásához.

Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelést a vásárlónak jelezzük és nem köteles elfogadni, ekkor elállhat a rendeléstől.

1.9. A rendelés menetének részletes leírása

Bejelentkezésről:

Ha már regisztrált Ügyfél, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején található mezőkbe beírva felhasználónevét és jelszavát, majd a „Belépés” gombra kattintva is be tud jelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az „Elfelejtettem a jelszavam” gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi a jelszót.

Lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat.A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után a “Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges mennyiségű – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékmennyiség megváltoztatható.

A Kosár megtekintése

A vásárló a honlap használata során a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát.Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer lehetőséget ad a termékeket áttekinteni, törölni, módosítani tetszés szerint, vagy folytatni a vásárlást.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

A rendelés áttekintése

A fenti szövegdobozok kitöltését követően a „Megrendel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Vissza” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához.

 

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint a megadott adatok helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

A vásárló a „megrendel” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Erre a pénztár oldalon is felhívjuk a figyelmet, és a beleegyezést be kell jelölni a rendelés véglegesítéshez.

1.10.Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

1.10.a   Hibásan adatok megadása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

 

1.10.b  A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokkal összefüggésben keletkezett bármely késedelemért, felmerült problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, ezzel összefüggésben mindenfajta felelősségét kifejezetten kizárja, továbbá a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terhelheti az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek harmadik személy számára bármely, a Szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.

1.10.c   A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvénytelenítni a megrendelést egyidejűleg törölve a felhasználó regisztrációját.

1.10.d   Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni az Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé, azonban rendelést módosítani, illetve lemondani csak a rendelés feladásától számított 120 percen belül, a Szolgáltató honlapján megadott telefonszámon vagy a panasz@zoldiwebshop.hu e-mail címen lehetséges.

1.10.e   A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani, pl.: postaköltség, romlandó termék minőségromlása stb.

1.10.fHibásan megadott ár esetén

Amennyiben a Szolgáltató hibás árat tüntet fel a webáruházban, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy az adott időszakban becsülhető piaci árától jelentősen, legalább 25%-al eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” vagy “1” Ft-os, vagy feltűnően alacsonyabb árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél a Szolgáltató közlésétől számított 3 napon belül közölt, elektronikusan megküldött nyilatkozatával elállhat vásárlási szándékától.

1.11Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

Fizetés Előre utalással

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett bankja: xxx BANK Kedvezményezett neve: Tóth Benjámin. Adószám: 56136474-2-23.  Kedvezményezett számlaszáma: 11773322-xxxxxx

Fizetés a futárnak / Utánvét

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Fizetés a futárnak / Utánvét” fizetési módot.

Fizetés készpénzzel:

Személyes átvétel eseténkészpénzzel.

Bankkártyás fizetés

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi) Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a BARION biztonságos szerverén és felületén keresztül történik, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Szolgáltatóval szerződésben álló Barion weboldalán történő bankkártyás fizetés során használt banki adatok illetéktelenek részére hozzáférhetővé válásából eredő károkért. A zoldiwebshop.hu nem fér hozzá az ott megadott azonosítókhoz, számlaegyenlegekhez semmilyen módon.

Átvételi módok

Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, személyesen veheti át. Romlandó termékeket hétfőtől-csütörtök-ig adunk fel postára.

Személyes átvétel

Lehetőségevan H-P-ig személyes átvételre a 6087 Dunavecse Alkotmány u. 11. 9-16 óráig előzetes egyeztetés után.

1.12A szolgáltató elektronikus visszaigazolásának leírása (ajánlat elfogadása)

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint, adatai helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek a szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint és ez fizetési kötelezettséget von maga után.

A vásárlót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a vásárló ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. A vásárlónak bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben a vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni (1.10.d -szerint). Amennyiben a vásárló a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

1.13. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A visszaigazolás tartalmazza a várható feladási határidőt.  A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

1.14.Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő törvény szerint a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. A szolgáltató a rendelést kevesebb, mint 5 munkanap alatt teljesíteni kívánja. Amennyiben ezt a határidőt nem tudja vállalni, feltétlenül jelzi ezt a vásárlónak.

A megrendelés teljesített állapota (az összekészített csomagot a futárszolgálatnak/logisztikai partnernek átadtuk) után zárul. Az élő szerződés értelmében a csomagot át kell vennie, utánvét esetén annak ellenértékét ki kell fizetnie. A 14 napos visszaküldési jog is ezután érvényesíthető (a nem gyorsan romlandó termékekre). Ha nem veszi át a csomagot, az szerződésszegésnek minősül, és fizetési meghagyást kezdeményezhetünk.

1.15.Termékhiány

Ha valamelyik terméknem áll rendelkezésére és nem beszerezhető, a szolgáltató köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

1.16. Elállás joga

A vásárló és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket, amennyiben nem tartozik az 1.17 kivételei közé.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete:

Az elállási/felmondási határidő aszolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le”;

A vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölthatáridő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha a vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékáttartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Tóth Benjámin Egyéni vállalkozó.

6087 Dunavecse Mártírok útja 19.

Telefonszáma: 06209626145

E-mail: panasz@zoliwebshop.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Minta letöltése

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében,

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

-tekintettel arra, hogy Szolgáltatás igénybevétele a megrendelés gomb lenyomásával azonnal megtörténik.

Kivételt képez ez alól, ha a Felhasználó – akár indoklás nélkül – a rendelés feladása után 120 percen belül jelzi ezt a Szolgáltatónak telefonon vagy e-mail-en (panasz@zoldiwebshop.hu)  keresztül, vagy a 120 perc után történő lemondás, csak Szolgáltatóval folytatott egyeztetés után lehetséges vagy nem lehetséges

A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéskötéstől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a szolgáltató vagy a szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni, azt nem vehetjük át.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az szolgáltató címére kell visszaküldeni.

A szolgáltató visszatérítési kötelezettsége

Ha a vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, (amennyiben a terméket visszajuttatta a szolgáltatónak), ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre (pl. soron kívüli, feláras kiszállítás).

A szolgáltató visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

1.19. Panaszkezelés

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben, amikor a Vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálat telefonos nyitvatartási ideje:

H-P: 9-15h

Sz-V: Zárva

Telefon: 06-20 962 61 45

Internet cím: https://zoldiwebshop.hu

E-mail: panasz@zoldiwebshop.hu

A csomag átvételét követően, úgy elvárható határidőn belül (1-3 nap) fényképpel jelezheti a Szolgáltatónak a hibás terméket, amit a Szolgáltató a fentiek figyelembevételével korrigálhat. A vásárlást követő 24 órán belül jelezze felénk reklamációját friss gyümölcs vagy zöldség esetén és ha lehet mellékeljen fotót is mivel a friss gyümölcsök, salátafélék fogyasztási ideje 1 nap. Ezt követően csak olyan friss termékre tudunk elfogadni reklamációt, aminek fogyasztási ideje hosszabb mint 1 nap illetve, ahol a probléma nem volt szemmel látható. Hosszabb szavatossági idejű termékeknél természetesen a minőségi kifogást később is elfogadjuk.

1.20. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testületilletékességét.

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Dunavecse, 2020. 05.hó 1.nap