A rendelés menetének részletes leírása

Bejelentkezés

Ha Ön már regisztrált ügyfél, akkor vásárlás előtt az oldal tetején található mezőkbe beírva felhasználónevét és jelszavát, majd a Belépés gombra kattintva  tud bejelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az Elfelejtettem a jelszavam gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi a jelszót.

Lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő, a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a felhasználó e-mailben és a honlapon tájékozódhat. A felhasználó a regisztrációjának törlését emailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.

A termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után a Kosárba teszem gombra kattintva helyezhet – tetszőleges mennyiségű – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a Megrendelés elküldése gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékmennyiség megváltoztatható.

A kosár megtekintése

A vásárló a honlap használata során a honlap tetején található Kosár ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termékek darabszámát megváltoztatni. A rendszer lehetőséget ad a termékeket áttekinteni, törölni, módosítani tetszés szerint, vagy folytatni a vásárlást.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a Tovább a pénztárra gomb lenyomásával mehet a pénztárhoz, hogy véglegesítse a vásárlást.

A rendelés áttekintése és pénztár

Ha nem regisztrált vásárló, akkor a szállítási és számlázási adatok megadása, valamint a fizetési mód kiválasztása következik. A fenti szövegdobozok kitöltését követően a Megrendel gombra kattintva véglegesítheti a megrendelési folyamatot, illetve lehetősége van visszalépni és törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat és a kosár tartalmát.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint a megadott adatok helyesen szerepelnek, úgy a Megrendel gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

A vásárló a Megrendel gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Erre a pénztár oldalon is felhívjuk a figyelmet, és a beleegyezést be kell jelölni a rendelés véglegesítéshez.

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

  1. Hibás adatok megadása: a vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.
  2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokkal összefüggésben keletkezett bármely késedelemért, felmerült problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, ezzel összefüggésben mindenfajta felelősségét kifejezetten kizárja, továbbá a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terhelheti az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek harmadik személy számára bármely, a Szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.
  3. A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvényteleníteni a megrendelést, egyidejűleg törölve a felhasználó regisztrációját.
  4. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni az Szolgáltatóhoz. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé, azonban rendelést módosítani, illetve lemondani csak a rendelés feladásától számított 120 percen belül a Szolgáltató honlapján megadott telefonszámon vagy a rendeles@zoldiwebshop.hu e-mail címen lehetséges.
  5. A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani, pl.: postaköltség, romlandó termék minőségromlása stb.
  6. Hibásan megadott ár esetén: amennyiben a Szolgáltató hibás árat tüntet fel a webáruházban, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy az adott időszakban becsülhető piaci árától jelentősen, legalább 25%-kal eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0 (nulla) vagy 1 Ft-os, vagy feltűnően alacsonyabb árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél a Szolgáltató közlésétől számított 3 napon belül közölt, elektronikusan megküldött nyilatkozatával elállhat vásárlási szándékától.